miercuri, 24 octombrie 2012

LPG revolutioneaza slabitul!

Publicat de Administrator la 14:52
Acum sase saptamani am nascut un baietel frumos foc, lumina ochilor mei. In urma sarcinii, am ramas cu cateva kilograme in plus (cateva mai multe chiar) de care imi este destul de greu sa scap: momentan nu pot sa fac sport, caci am nascut prin cezariana si nici dieta nu pot sa tin, pentru ca alaptez. Peste trei saptamani este botezul micutului si mi-as dori sa incap intr-o rochie superba si sper sa si reusesc. Marti seara am fost la un eveniment la sediul Top Line, unde ni s-a prezentat tehnologia LPG, care promite sa te scape de celulita si de grasimea in exces in cateva sedinte, mult mai eficient decat daca ai face sport sau ai tine dieta. Mi-am propus sa incerc asa ca in curand ma voi programa la prima mea sedinta de tratament. Va tin la curent cu rezultatele. Sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor.
Kisses!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting