marți, 11 iunie 2013

START CONCURS! Castiga 2 sedinte de EPILARE DEFINITIVA!

Publicat de Unknown la 08:04
Ei bine dragele mele, sa inceapa concursul! Pe 17 iunie puteti castiga 2 sedinte de epilare definitiva oferite de Nomasvello Romania. Ce aveti de facut? Simplu, doar sa urmati pasii de mai jos:

1. Like paginii Mondenlasuperlativ
2. Like paginii Nomasvello Romania
3. Like& share acestui post
4. Lasati un comentariu pe blog, la acest post, prin care va anuntati inscrierea in concurs
Concursul se desfasoara in perioada 11-17 iunie, iar castigatoarea va fi anuntata in dimineata zilei de 18 iunie. In plus, pe langa cele 2 sedinte de epilare definitiva, pe o zona la alegere, castigatoarea va primi si o invitatie la evenimentul de lansare dedicat presei si bloggerilor, care va avea loc pe 19 iunie. Din acest motiv, concursul se adreseaza doar celor care locuiesc in Bucuresti.
Despre epilarea definitiva Nomasvello:
SUN&SAFE este cea mai noua tehnologie IPL dezvoltata in cadrul departamentului de R&D Nomasvello (cercetare & dezvoltare) cu scopul de a epila cu aceeasi eficienta si zonele corpului care au fost expuse la soare. Multumita acestui sistem inovativ, toate centrele No+Vello® din lume ofera tratamente de epilare si pe pielea expusa razelor soarelui sau altor raze UV. Lumina, special filtrata sa nu dauneze tesutului deja afectat de razele solare, ofera o epilare definitiva eficienta si sigura, pielea fiind imediat hidratata de operatoarea IPL cu lotiunea hidratanta No+Vello, astfel incat sa se asigure protectie impotriva uscarii pielii si o senzatie placuta de catifelare. Tratamentele sunt oferite la acelasi pret ca in cazul epilarii IPL clasice, adica 135 lei pe zona si sedinta.

BAFTA!!!

21 comentarii:

Anonim spunea...

Eu vreau!

Elena Ghita spunea...

Mi-ar placea tare mult sa castig.

Alina Sava spunea...

Chiar sunt curioasa cum este cu epilarea asta definitiva

Alexandra Ionita spunea...

Sper ca norocoasa sa fiu chiar eu:)

Mioara spunea...

Din cate am auzit, epilarea definitiva nu e chiar definitiva...totusi, cica ar tine catev aluni,poi parul creste dar mai rar..

Anonim spunea...

De mult mi-am dorit sa incerc, dar mi-a fost teama. Am insa o prietena care si-a epilat definitiv zona axilelor si e foarte multumita! Asa ca mi-ar placea sa castig :-)

Lorena

Georgiana Stoica spunea...

Mi-ar placea sa incerc acest fel de epilare...

Raluca spunea...

Ar fi minunat sa scap, macar o perioada, de grija epilarii

Elena Maria spunea...

suuuuper

Cristina spunea...

Mi-am mai facut o astfel de procedura acum ceva vreme si am fost foarte multumita. Mi-ar placea sa incerc din nou.

Ioana N spunea...

Hey!
De mult imi doresc sa incerc epilarea definitiva, poate o sa am ocazia acum:) Bafta tuturor!:)

Andrea Chitic on 12 iunie 2013 la 10:12 spunea...

Fb: Andrea Chitic
share: https://www.facebook.com/andrea.chitic/posts/623114094366446

persy on 12 iunie 2013 la 10:47 spunea...

ABia astept sa va vizitez :)

Cristina Alexandra on 12 iunie 2013 la 12:36 spunea...

Super ! Este exact ceea ce imi doresc :)

Anonim spunea...

Interesant si tentant. Bafta, fetelor! Alina B.

Corina T spunea...

uuuuu...ce bine suna. Mi-ar placea. poate am noroc si castig.

Alexandra elena spunea...

:)) interesant

Andreea spunea...

Vreau, vreau, vreau:)

katy spunea...

eu una nu prea cred in epilarea asta definitiva...nu e chiar deloc definitiva...

alina spunea...

nu cred pana nu incerc:)

Camme on 17 iunie 2013 la 14:22 spunea...

as fii cea mai bucuroasa daca as castiga ,particip:)

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting