luni, 1 iulie 2013

Bioderma Sebium, gama care mi-a salvat fata!

Publicat de Unknown la 11:50
Odata cu sarcina, corpul femeii se modifica in fel si chip, din cauza hormonilor.  Ei bine, nici eu n-am scapat de aceste schimbari, desi tare mi-as fi dorit. Inca de prin luna 7 de sarcina, tenul meu a inceput sa fie invadat de tot felul de bubite, cosulete, punctulete etc. Initial, nu m-am panicat, caci speram ca odata cu nasterea sa scap de toate aceste neplaceri. Doar ca vorba aceea, "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" asa ca dupa ce am nascut n-am scapat de tenul incarcat, ba afectiunea chiar s-a agravat. Am incercat tot felul de creme, una mai scumpa decat cealalta, insa fara rezultat.
Am fost chiar si la dermatolog, unde am primit drept remediu un regim alimentar fara zahar si lapte, si aceleasi creme pe care le incercasem deja. Cu fiecare zi care trecea tenul meu era tot mai incarcat, urat, iritat...iar respectul fata de propria persoana dadea deja cu minus. Oricate tone de machiaj purtam...degeaba...Asta pana intr-o zi cand am intrat intr-o farmacie si am luat la rand toate prospectele produselor care promiteau sa ma scape de problema. Dupa o ora petrecuta printre rafturi m-am hotarat sa-mi achizitionez 2 produse marca Bioderma Sebium. De ce Bioderma? Tot de la ei folosesc gel de dus, crema de scutec, etc, pt baietelul meu si sunt foarte multumita de rezultat. Asa ca am zis sa incerc si pentru problema mea produse de la aceeasi firma. Zis si facut. Mi-am cumparat Bioderma Sebium Gel moussant si Bioderma Sebium AKN. Fara sa exagerez, va marturisesc ca dupa doar o saptamana de folosire zilnica, fata mea arata muuuuuult mai bine. Acum, dupa aproximativ 2 luni, pot spune ca tenul meu este aproape perfect: iIritatia a disparut aproape complet, am ramas doar cu ceva pete care pe zi ce trec se estompeaza si ele.
Multumesc Bioderma!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting