De saptamana trecuta, Danone România a lansat, în premieră pe piaţă, DDB
(Danone De Băut), o nouă categorie de băuturi cool, adresată
adolescenţilor. Cu iaurt dulce-acrişor la bază, DDB are trei variante:
Lime my cola – cu gust combinat de lămâie verde, rom şi cola, Coco
Grande – cu cel mai intens gust de cocos şi ananas şi Red Hot Cherry,
care aduce aroma proaspătă a vişinelor.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români.
“Noua
categorie de produse se adresează unui public pretenţios, mereu în
căutare de diferenţiere aşa cum sunt adolescenţii, iar DDB vine în
premieră pe piaţă cu o propunere cool pentru zona de băuturi. Ne
aşteptăm ca DDB să fie primit foarte bine de public şi să depăşim 1
milion de produse vândute în următoarele şase luni,” declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone România.
Procesul
de creaţie al produsului a fost unul mai puţin convenţional; astfel,
echipei tinere de proiect i s-au alăturat agenţia Cohn & Jansen şi
cinci adolescenţi, cu vârste între 15 şi 19 ani, pentru a găsi cele mai
inspirate forme de comunicare neconvenţională pentru băuturile DDB,
colaborare care va continua şi pentru campaniile viitoare. După numai o
săptamână de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicată a atins
aproape 20.000 fani.
Băuturile DDB au trei mascote, care le dau viaţă pentru consumatori, cu umor dezinvolt: porcuşorul Ghiţă, venit în Bucureşti din provincie, ursul Mirel, un tip aparent dur, dar totuşi sensibil, şi dihorul Tony, şmecherul sentimental din Berceni.
Porcuşorul Ghiţă s-a prezentat deja publicului în week-end-ul trecut, când a hoinărit pe străzile Capitalei
la braţul unei simpatice domnişoare. A purtat pantalonaşii speciali
DDB, adică Doar Din Bumbac, a atras toate privirile şi a creat bună
dispoziţie în rândul trecătorilor, adică exact ce-şi propusese.
Compania
DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de
ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând
locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în
lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru
bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2012 vânzări de peste 20
miliarde EURO.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu