joi, 11 aprilie 2013

Iulia Albu: "Il rog pe fostul meu sot sa nu ma mai hartuiasca"

Publicat de Unknown la 09:25
Ei bine, desi pareau unul dintre cele mai solide cupluri din showbizz, iata ca, pana si Iulia si Mihai Albu au divortat. Ei stiu motivul real al despartirii, insa, parerea mea, este ca sentimente de dragoste mai exista. Cu toate astea, Iulia si Mihai fac ce fac si apar pe la televizor cu tot felul de declaratii socante si se improasca cu noroi. Bine, ce-i drept, mai mult Mihai o ataca pe Iulia. El a fost cel care a vorbit pe la toate emisiunile posibile despre divort, moment de care a profitat si pentru a-si faca putina reclama la pantofi, lucru care mie una mi se pare...hai ca ma abtin. Sa speram ca tot acest scandal se va termina odata pentru totdeauna.

Foto: Facebook

Iata ultimele replici ale celor doi fosti soti, postate pe paginile lor de Facebook:

Mihai Albu:
 "Nu înțeleg de ce a dorit sa păstreze numele de ALBU dacă nu da doi bani pe el... Am avut la tot pasul de dat explicatii, ca de ce e pensia așa de mica, ca de ce a trebuit sa predea auto, de ce are acum alte numere de telefon, ca sunt gelos , ca sufar, ca nu sufar, ca poarta sau nu mai poarta creațiile mele, ca mi-am luat cadourile înapoi.... IULIA, INCETEAZA! Mikaela are dreptul sa știe corect ce s-a întâmplat cu părinții ei! Sunt convins ca fosta mea soție va riposta si va rastalmaci totul. IULIA, ÎNCETEAZĂ PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU! Sper sa fie ultima aparitie a Iuliei incaltata cu pantofi Mihai Albu, de acum încolo se poarta italienii, fie chiar si cei care se poarta ca niște adevarati tati... Si mai recunosc ceva: Da, am vrut din tot sufletul sa ma impac cu Iulia si sa găsim o cale de mijloc, in special pentru Mika..."

 Iulia Albu:  
"NO COMMENT... Începând din acest moment mă retrag... Il rog pe fostul meu soț sa înceteze sa mă hartuiasca atât public cat si in privat. Aceasta este ultima mea luare de poziție pe acest subiect"

Voi ce credeti, se va termina curand acest scandal?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting