duminică, 10 martie 2013

Am scapat de petele pigmentare din urma sarcinii! Am un ten luminos şi uniform!

Publicat de Unknown la 20:47
Am incercat un numar impresionant de creme care promiteau sa ma scape ca prin minune de petele pigmentare cu care m-am pricopsit in urma sarcinii. Am cheltuit ceva bani pentru asta, caci nu erau deloc ieftine sau accesibile, insa, recunosc, am si primit o parte din ele, spre testare. Saptamana trecuta va povesteam despre noua gama Eucerin Even Brighter Clinical, o crema care promite sa rezolve aceasta problema a tenului dupa un tratament de trei luni, iar ca primele rezultate apar dupa numai 4 saptamani. Recunosc, am fost sceptica, caci ma saturasem de atatea promisiuni false. Nu mica mi-a fost mirarea atunci cand, dupa numai o saptamana de folosire, tenul meu a inceput sa fie mai luminos si mai uniform. Petele pigmentare aproape ca au disparut iar tenul meu arata impecabil. Pe langa aceste pete inestetice, Eucerin m-a scapat si de o iritatie pe care o aveam de ceva vreme, nu stiu exact din ce cauza. Este pentru prima data cand sunt atat de multumita de o crema si credeti-ma ca am incercat zeci! Poate efectul acesta rapid se datoreaza si faptului ca folosesc demachiant si lotiune micelara tot Eucerin, insa nu m-am asteptat nicio clipa ca rezultatele sa fie atat de vizibila dupa numai o saptamana. Multumesc Eucerin!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting