miercuri, 6 martie 2013

Vrei sprancene perfecte? Shades Beauty Lounge are solutia!

Publicat de Unknown la 07:57
Ei bine, dupa ani si ani de cautari, am gasit in sfarsit o cosmeticiana care sa stie sa penseze extraordinar! Nu m-am pensat din luna decembrie, cam inainte de Craciun, pana pe 2 Martie. Mi-am dat sprancenele cu ulei de ricin aproape in fiecare seara, pentru a se regenera si pentru a se umple "minunatele" goluri. Aratam de parca mi-a crescut o padure deasupra ochilor, insa a meritat sacrificiul. Sambata trecuta am fost in sfarsit la pensat, la Shades Beauty Lounge din Dorobanti. A fost pentru prima data cand am calcat pragul acestui salon si vreau sa va spun ca am ramas uimita de rezultat. Sprancenele mele n-au aratat niciodata mai bine, iar prietenele mele stiu ca am incercat zeci de cosmeticiene si niciodata nu am fost pe deplin multumita. Am chletuit sume fabuloase pentru pensat (acum vreo 2 ani mergeam la un salon unde banalul pensat costa aproape 100 de lei), dar niciodata nu am fost atat de multumita. Pensatul m-a costat 40 de lei, pentru ca mi-a dat forma, iar vopsitul lor inca 20 de lei. Rezultatul? Uimitor! Clar m-au castigat de clienta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting