vineri, 22 martie 2013

Dove a dăruit frumusețe femeilor printr-o aplicație unică de Facebook

Publicat de Unknown la 09:45

Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire. Astfel, Dove își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a considera frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate. În contextul în care femeile sunt expuse zilnic la publicitatea negativă care le subliniază slăbiciunile și le afectează încrederea în sine, în prima jumătate a lunii martie ele au avut ocazia să transmită mesaje pozitive despre frumusețe, cu ajutorul aplicației Dove de Facebook – ”Dăruiește frumusețe!”. ”Fiecare femeie este frumoasă în felul ei”, ”Iubește-ti corpul, indiferent de vârstă!”, ”Frumusețea adevărată vine din interior” sau ”Simte-te bine în pielea ta” au fost o parte dintre mesajele inspiraționale dintre care femeile au putut alege pentru a le răspândi în social media.


 Conform unui studiu Dove desfășurat în 2010*, doar 3% dintre femeile din România se caracterizează ca fiind frumoase. Cifra a fost reconfirmată și în 2013, în urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la începutul acestei luni, la care au răspuns 2,654 de persoane.
Dove este diferit. Dove crede că frumusețea trebuie să fie o sursă de încredere, nu de anxietate. Aplicația este un alt pas important pe care Dove îl face pentru a încuraja femeile să privească frumusețea diferit, să și-o recunoască și să o celebreze. Am ales să folosim Facebook datorită puterii de influențare și audienței foarte mari a acestei platforme, ce a permis ca mesajele pozitive să atingă un număr extins de femei.” a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

 Aplicația de Facebook ”Dăruiește frumusețe!” www.facebook.com/dove este prima inițiativă de acest fel ce a oferit femeilor din țara noastră șansa unică de a înfrumuseța comunicarea în social media. În total s-au înregistrat peste 1,210,824 de utilizatori.
 
 Datorită acestei inițiative, Dove face un pas important în schimbarea percepției femeilor despre frumusețe și le încurajează să privească frumusețea diferit, în afara tiparelor de perfecțiune. Programul pilot al acestei initiative, numit Dove AdMakeover, a fost derulat în 2012 în Marea Britanie, Australia și Brazilia. La nivel global, cu ajutorul Dove, au putut fi transmise până acum  41,528,574 de mesaje pozitive în locul celor care influentează negativ  stima de sine.
 Accesează www.facebook.com/dove și alătură-te misiunii Dove de a redefini feminitatea și de a da valoare frumuseții naturale, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani, dintre care 300 de femei din România.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting