Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire. Astfel, Dove
își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de
frumusețe și de a considera frumusețea
o sursă de încredere, nu de anxietate. În contextul în care femeile sunt expuse zilnic la publicitatea negativă
care le subliniază slăbiciunile și le afectează încrederea în sine, în prima
jumătate a lunii martie ele au avut ocazia să transmită mesaje pozitive despre
frumusețe, cu ajutorul aplicației Dove de Facebook – ”Dăruiește frumusețe!”. ”Fiecare
femeie este frumoasă în felul ei”, ”Iubește-ti corpul, indiferent de vârstă!”,
”Frumusețea adevărată vine din interior” sau ”Simte-te bine în pielea ta”
au fost o parte dintre mesajele inspiraționale dintre care femeile au putut
alege pentru a le răspândi în social media.
Conform unui studiu Dove desfășurat în 2010*, doar 3% dintre femeile din
România se caracterizează ca fiind frumoase. Cifra a fost reconfirmată și în
2013, în urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la începutul acestei
luni, la care au răspuns 2,654 de persoane.
”Dove este diferit. Dove crede că
frumusețea trebuie să fie o sursă de încredere, nu de anxietate. Aplicația este
un alt pas important pe care Dove îl face pentru a încuraja femeile să
privească frumusețea diferit, să și-o recunoască și să o celebreze. Am ales să
folosim Facebook datorită puterii de influențare și audienței foarte mari a
acestei platforme, ce a permis ca mesajele pozitive să atingă un număr extins
de femei.” a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South
Central Europe.
Aplicația de Facebook ”Dăruiește frumusețe!” www.facebook.com/dove este prima inițiativă de acest fel ce a oferit femeilor din țara
noastră șansa unică de a înfrumuseța comunicarea în social media. În total s-au
înregistrat peste 1,210,824 de utilizatori.
Datorită acestei inițiative, Dove face un pas important
în schimbarea percepției femeilor despre frumusețe și le încurajează să
privească frumusețea diferit, în afara tiparelor de perfecțiune. Programul pilot al acestei initiative, numit
Dove AdMakeover, a fost derulat în 2012 în Marea Britanie, Australia și
Brazilia. La nivel global, cu ajutorul Dove, au putut fi transmise până
acum 41,528,574 de mesaje pozitive în locul celor care influentează
negativ stima de sine.
Accesează www.facebook.com/dove și alătură-te misiunii Dove de a redefini feminitatea și de a da
valoare frumuseții naturale, în pofida stereotipurilor de perfecțiune.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu