Dove
crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire. În acord cu misiunea
brandului de a redefini feminitatea și de a da valoare frumuseții naturale, în
pofida stereotipurilor de perfecțiune, Dove a readus problematica frumuseții în
atenția femeilor din România. Dezbaterea despre frumusețea autentică a avut loc
pe data de 6 martie și i-a avut ca protagoniști pe Oana Cuzino - prim-ambasador
Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog și psihoterapeut, și actrița Oana Pellea. Alături
de cei mai importanți editori de beauty și lifestyle, aceștia au inițiat
dialogul despre frumusețea adevărată, încurajând astfel femeile din România să îți
recunoască și valorifice propria frumusețe.
„Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit
să propună o nouă abordare asupra frumuseții: aceea că frumusețea adevărată nu ține
cont de formă, mărime, vârstă, culoare. Frumusețea unei femei trebuie apreciată
în întregime fiindcă vine și din interior, nu este dată doar de aspectul fizic”,
a declarat Oana Cuzino, prim-ambasador Dove.
Eforturile
și inițiativele Dove de a redefini percepția asupra frumuseții se bazează pe
rezultatele unui studiu* din 2010 desfășurat la nivel global, conform căruia 4%
dintre femei s-ar caracteriza ca fiind frumoase. În România, procentul femeilor
care se consideră frumoase este și mai mic, de doar 3%. Această cifră este
reconfirmată și în 2013, în urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook
la începutul lunii martie, la care au răspuns 2,654 de persoane.
Potrivit cercetării
din 2010, 78% dintre românce se declară cel mai aprig critic al felului în care
arată, clasându-se pe locul întâi în topul global. Presiunea cea mai mare
pentru a fi frumoasă vine din interior, au afirmat mai mult de jumătate dintre
româncele intervievate.
1 comentarii:
super
Trimiteți un comentariu