miercuri, 20 martie 2013

Dove încurajează femeile să își descopere frumusețea adevărată!

Publicat de Unknown la 10:11

Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire. În acord cu misiunea brandului de a redefini feminitatea și de a da valoare frumuseții naturale, în pofida stereotipurilor de perfecțiune, Dove a readus problematica frumuseții în atenția femeilor din România. Dezbaterea despre frumusețea autentică a avut loc pe data de 6 martie și i-a avut ca protagoniști pe Oana Cuzino - prim-ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog și psihoterapeut, și actrița Oana Pellea. Alături de cei mai importanți editori de beauty și lifestyle, aceștia au inițiat dialogul despre frumusețea adevărată, încurajând astfel femeile din România să îți recunoască și valorifice propria frumusețe.

Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit să propună o nouă abordare asupra frumuseții: aceea că frumusețea adevărată nu ține cont de formă, mărime, vârstă, culoare. Frumusețea unei femei trebuie apreciată în întregime fiindcă vine și din interior, nu este dată doar de aspectul fizic”, a declarat Oana Cuzino, prim-ambasador Dove.

Eforturile și inițiativele Dove de a redefini percepția asupra frumuseții se bazează pe rezultatele unui studiu* din 2010 desfășurat la nivel global, conform căruia 4% dintre femei s-ar caracteriza ca fiind frumoase. În România, procentul femeilor care se consideră frumoase este și mai mic, de doar 3%. Această cifră este reconfirmată și în 2013, în urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la începutul lunii martie, la care au răspuns 2,654 de persoane.
Potrivit cercetării din 2010, 78% dintre românce se declară cel mai aprig critic al felului în care arată, clasându-se pe locul întâi în topul global. Presiunea cea mai mare pentru a fi frumoasă vine din interior, au afirmat mai mult de jumătate dintre româncele intervievate.

„Dove crede că frumusețea trebuie să fie o sursă de încredere, nu de anxietate. Evenimentul de astăzi este un alt pas important pe care Dove îl face pentru a încuraja femeile să privească frumusețea diferit, în afara tiparelor de perfecțiune. Cunoașterea de sine este esențială în acest proces. Prin conștientizarea și acceptarea propriei fizionomii și armonizarea cu propriile valori, femeile vor putea să recâștige încrederea în sine. Astfel vor fi pregătite să își accepte și valorifice frumusețea naturală.” a adăugat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

1 comentarii:

Anonim spunea...

super

Trimiteți un comentariu

 

Monden la superlativ! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting