81%
dintre femeile din mediul urban folosesc lunar metode de epilare, iar 72% se epilează
acasă, potrivit unui studiu inițiat, în martie 2013, de Veet România, liderul
mondial în produse pentru depilare.
În ceea ce privește îngrijirea personală, 85% dintre
femei o consideră importantă și au declarat că sunt preocupate de felul în care
arată, indiferent de vârsta sau de zona geografică de care aparțin. Ritualurile
de înfrumusețare pe care femeile le urmează cu regularitate de 2 - 3 ori pe lună
sunt epilarea, îngrijirea unghiilor și pensarea sprâncenelor.
În urma studiului inițiat de Veet România, femeile
au declarat că printre cele mai importante criterii pe care le iau în considerare
când aleg metoda de epilare sunt condițiile de igienă, rezultatele eficiente și
durabile și ușurința în folosire. În plus, 48% dintre cele intervievate au
declarat că preferă metoda de epilare cu ceară rece sau caldă, celelalte metode
utilizate fiind aparatul electric și lama de ras.
„Având
în vedere evoluția și diversitatea pieței de îngrijire personală, femeile pot
beneficia de produse pe care să le folosească acasă și care oferă avantaje
specifice. Astfel pot avea propriul lor ritual de epilare, personalizat în
funcție de metodele preferate. Mai mult decât atât, motivele care le determină
să aleagă epilarea în propriul cămin sunt: comoditatea, dorința de a economisi
timp, garanția unei igiene adecvate și nu în ultimul rând, bugetul
disponibil” a declarat Mihaela Alexandru, sociolog 360insights.
Studiul a fost inițiat de Veet România cu scopul de
a descoperi atitudinea femeilor privind îngrijirea personală, a ritualurilor de
înfrumusețare și, în special, a criteriilor luate în calcul în alegerea metodelor
preferate pentru epilare.
Studiul a fost realizat de către compania 360insights,
în luna martie 2013, pe un eșantion de 407 femei din mediul urban, cu vârste cuprinse
între 16 și 64 de ani, instrumentul folosit fiind interviul telefonic.
***
Brandul Veet aparține portofoliului
Reckitt Benckiser, renumita companie britanică ale cărei produse se
comercializează în peste 180 de țări. Veet este cel mai cunoscut nume în
produse pentru depilare, cu o experiență de peste 80 de ani în dezvoltarea de
produse sigure și eficiente de îndepărtare a părului, produse folosite cu
succes de către peste 30 de milioane de femei din întreaga lume, în fiecare an.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu